وبلاگ هنرهای دستی

وبلاگ هنرهای دستی

آموزش و اجرای نقاشی با کاشی ، آموزش و اجرا نقاشی به روی سفال

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 9519
تعداد مطالب : 112
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت

تعبیر خواب آنلاین


سخنی با شما عزیزان

 

سخنی با شما عزیزان

نقاشي موزائيك هنري است چشم نواز با قدرت برقراري ارتباط بصري قوي. نويسنده وبلاگ بعد از سالها پرداختن به امور هنري چند سالي است كه با اين هنر زيبا آشنا شده است.متاسفانه با اين كه يكي از خواستگاههاي اين هنر سرزمین ايران بوده اما هم اكنون اين هنر در اين كشور هنري ناشناس و تقريبا منقرض شده است.هدف نویسنده از ثبت اين وبلاگ شناساندن اين هنر به مردم ايران و رواج آن است به طوری که واقعا شایسته این هنر زیبا و قدیمی باشد.پيشنهادات و نظرات كارشناسان اين امر و تمامي دوستان من را در رسيدن به اين هدف ياري ميكند. من را از نظرات خود بي بهره نگذاريد. و در آخر دوست عزيزم هر آنچه از مطلب و تصوير در اين وبلاگ قرار دارد متعلق به خود شماست . در صورتي كه قصد استفاده از آنها را در جايي ديگر داشتيد با ذكر نام منبع (وبلاگ من ) ، خستگي زحماتي را كه براي جمع آوري و تدوين اين مطالب متحمل شدم از من بزدائيد.

 



نظرات شما عزیزان:

کلاه خاکی
ساعت15:30---7 ارديبهشت 1390
سلام دوست من
ممنون که لینک کردید
من هم شمارو لینک کردم احتمالا لینک اتوماتیکم ایراد داره
موفق باشید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: shiva تاريخ: دو شنبه 5 ارديبهشت 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سايت "هنرکده" با هدف اطلاع رساني و آموزش هنرهاي زيبا به افراد علاقه مند به فعاليتهاي هنري به خصوص بانوان ايراني راه اندازي شده و به مرور زمان ، مي‌تواند منبع كاملي براي دوستداران صنايع دستي جديد و روز دنيا باشد اين سايت توسط خانم شیوا حسینی راه اندازي و اداره مي گردد

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to honarkadeh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com